dinsdag 18 september 2012

Vintage dierenkettingen!



16 opmerkingen:

  1. waw! heeeel leuk! Hoe maak je die?

    http://sarahmamzilla.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve plaatjes! Ik herken er een paar:)Groetjes Judith♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, hoe lief! Hoe heb je ze gemaakt?
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank voor je berichtje op mijn blog. De kettingen zien er ook goed uit! Vandaag heb ik een aantal broches gemaakt met zulke plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind ze GAAAAAFFF die stofjes alleen al en wat leuk bedacht

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die plaatjes echt fantastisch!!!!Zo leuk echt super zo aan een ketting!!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk,
    Waar haal je toch die leuke plaatjes vandaan?
    Ik heb het zoeken al zo'n beetje opgegeven. Maar misschien zoek ik verkeerd!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wauw wauw wat heerlijk, wat mooi...geweldige kettingen !!vooral dat girafje toooooo cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatjes zijn dit. Ik hoop dat er zo'n schatje in mijn swap mag zitten. Is mijn swap trouwens vandaag aangekomen? Volgens mij draait jouw printer overuren voor al die lieve plaatjes, of doe je dit op een andere manier? lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!!!