zondag 3 februari 2013

Stempels!



















Om de post mee te versieren!

14 opmerkingen:

  1. Leuke stempels! Maar wat me vandaag het meest opvalt is jouw foto aan de zijkant, zo vrolijk!!! Dat is toch nieuw, ik kan me niet herinneren het eerder gezien te hebben. Vind ik altijd leuk iemand ook te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat zijn ze gaaf .. daar word ik jaloers van ;-).

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat springt eruit met dat rood, wordt de post nóg vrolijker van! Stempel-hier-stempel-daar-even-stempelen-en-dan-ben-je-klaarrrrrr :-) Groetjes! En trouwens, helemaal eens met Rianne, erg leuk om je koppie te zien! hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh tof! Die van "Ajuus" is ook grappig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He wat leuk zeg! Zo langzaamaan begin ik ook weer op te starten.... ik ben je niet vergeten hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi blog ik ga je volgen en vind het leuk als je ook eens bij mij komt kijken
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!!!